Re: Problemy w grach...

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Fri 31 Dec 2004 - 14:21:34 MET

Dnia Fri, 31 Dec 2004 11:24:52 +0100, Adam napisał(a):

> Dwa tygodie temu mialem ta sama grafe a reszte o wiele gorsza a jednak ze
> spokojem gralem w Max Payne 2 teraz prawie we wszystkich grach po chwili
> grania wychodzi mi z gry i pokazuje sie ze wystapil problem z aplikacja Max
> Payne 2 lub Doom3.exe i po prostu sie zamyka. Nie wiem co to jest wiec
> prosze o porade.
Jeżeli to nie RAM, to może dysk ma bad bloki? Inna możliwość to taka
że nałapałeś jakiegoś syfu z i-netu i masz problemy. Sterowniki do
płyty i grafiki zainstalowane najnowsze? No i pochwal się co to za
markowy zasilacz, bo jeśli to markowy megabajt (chociaż nic
prądożernego nie masz) to będzie można zwalić na niego winę (raczej
nie sądzę, ale nigdy nic nie wiadomo). Zajrzyj jeszcze do biosu i
ustaw ręcznie parametry dla pamięci (poobniżaj timingi) bo jeżeli masz
wszystko ustawione na auto, to może płyta dobiera zbyt agresywne
wartości. Można jeszcze zrobić update biosu (czasami pomaga!).
Ewentualnie płyta może być walnięta (lub procek), ale tego się nie
dowiemy zanim nie sprawdzisz tych rzeczy o których wcześniej napisałem

> Pozdrawiam
pozdr. i powodzenia