Problemy w grach...

Autor: Adam <mileccy_at_neostrada.pl>
Data: Fri 31 Dec 2004 - 11:24:52 MET

Witam: Plyta glowna - Gigabyte K8NS PRO na chipsecie NForce3 250
Procesor - Amd Sempron 3100+
Pamiec Ram - 400 512 GoodRam
Karta graficzna - zostala z poprzedniego komputera z powodu braku wiekszych
finansow - Radeon 9200SE 128/64
Zasilacz markowy 400W (napewno sprawny :)
Naped Combo Lite-On 52x32x52x16
HDD WD 80GB 8mb cache
FDD i takie tam ale bez znaczenia
Zainstalowany system Windows Xp Professional z aktualnie zainstalowanymi SP1
i SP2

Dwa tygodie temu mialem ta sama grafe a reszte o wiele gorsza a jednak ze
spokojem gralem w Max Payne 2 teraz prawie we wszystkich grach po chwili
grania wychodzi mi z gry i pokazuje sie ze wystapil problem z aplikacja Max
Payne 2 lub Doom3.exe i po prostu sie zamyka. Nie wiem co to jest wiec
prosze o porade.

Pozdrawiam