Re: Powazny problem z nowym komputerem...

Autor: Adam <mileccy_at_neostrada.pl>
Data: Fri 31 Dec 2004 - 13:44:45 MET

> 1. użyj memtest86+ www.memtest.org
>
> 2. zaktualizuj bios - może pomóc we wsoółpracy z pamięcią
>
> 3. Taka droga płyta i taki procesor - co to za pomysł - dlaczego nie A64 ?
> (ale to bez związku z Twoim problemem)
>
> 4. Po co tak silny zasilacz?

1. Z pocatku mialem jedna kosco 512 potem wymienil mi na dwie 256 zeby
zwiekszyc wydajnosc ale sie gryzly wiec powrocilem do jednej wszystko
sprawdzalem i tym programem rownierz.

2. Zaktualizowany i dobrze ustawiony

3. No coz mialo AMD62 2800+ ale nie bylo i ten nam polecono za dwa lata chce
kupic 3200+ lub cos wyzszego

4. Taki byl w firmowej obudowie