Re: Skaner do zdjęć. Jaki?

Autor: Tomasz Sz <tomek_szTO-SOBIE-USUN-SAM_at_interia.pl>
Data: Thu 30 Dec 2004 - 23:15:54 MET

Blind.One napisał(a):

> Problem polega na tym, że skaner ma służyć do obu zastosowań. Znalazłem tego
> epsona 4870 za super cenę (1200zł), ale w stanach i nie wiem jak się zabrać
> za jego (bezpieczne) sprowadzenie. Jakieś sugestie?

Nooo w USA jego ceny są nieporównywalnie niższe i kształtują się między
340-430$.
Masz tam kogoś? Jeśli nie no to pozostaje tylko normalna droga (sklep
który wyśle Ci to do Polski, cło itd.) Ale wtedy nie wiem czy gra jest
warta świeczki. Możesz nie wyjść na swoje a oprócz tego to delikatna
optyka, którą może szlag trafić w drodze.

--