Re: Kworld 883 problem

Autor: Darek S. <po_co_at_ci.znac.org>
Data: Thu 30 Dec 2004 - 22:56:23 MET

Użytkownik "Friend" <

> poszukaj tu (oprogramowanie i sterowniki)
> http://www.kworld.pronox.com/sterowniki.php?dir=sterowniki/tunery/tunery%20tv%20pci
> http://www.kworld.pronox.com/sterowniki.php?dir=sterowniki/tunery/tunery%20tv%20pci/V-STREAM_PVR
-------------------
instalacja sterowników nic nie dała, to zrobiłem na samym poczatku, ale nie
zauwazyłem, że są jakies pacze i nowsze wersje PRV Plus - dzięki, pierwszego
to ściągnę, bo dziś już mi limit sie kończy :-)

> 2.38 to chyba beta, pozmieniaj typy głowic powinno zadziałac, albo
> ustaw tryb WDM wtedy na pewno radio ruszy.
-------------------
To RC1, jest napisane, że najnowsza wersja, ale nie jest napisane, że beta.
Ogólnie, to bardzo fajny programik, ale za cholerę nie potrafię go zmusić,
do pracy ze sterownikami dla głowicy 883. Nawet cześć opcji, którą niby
można włączyć/wyłączyć pomimo zmiany, powraca do pierwotnego ustawienia
(między innymi nie można _wyłączyć_ trybu WDM), oprócz tego duża część opcji
nie jest w ogóle aktywna. Gdybym można go było zmusić do pełnej współpracy z
tym tunerem, to niczego innego już się nie spodziewam - bardzo intuicyjny
program.

Dzięki za odpowiedź, dam znać, jak ściągnę te nowsze PVR Plus.

Przepraszam za takie opóźnienie w odpowiedzi.

Pozdrawiam
Darek