Re: płytka bootowalna

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Thu 30 Dec 2004 - 20:52:01 MET

"Wiktor S." cr1lch$2tc$1@news.onet.pl

> Jaki program dokonuje takich cudów? Pod Nerem wygląda to inaczej.
> Późniejsze przegranie samych plików nie wystarczy.

Nie wiem dokładnie jaki rodzaj cudów jest potrzebny, ale ja to robię tak:

 -- buduje obrazek ISO obuwniczej płyty
 -- oglądam to TotalnymCommanderem ze stosowną wtyczką
 -- kopiuję coś, co w nazwie swojej ma buty
 -- zmieniam nazwę zawartego tam pliku tak,
    aby mieć rozszerzenie .IMx (.IMA, .IMZ)
 -- Plik.IMx oglądam pod WinImage (mogę wówczas coś zmienić)
 -- nagrywając obuta płytę -- podaję Plik.IMx

Za pomocą tego cudu -- mogę także sprawdzić,
czy nagrałem to, co zamierzałem. :)

E. :)