ultra DMA??????

Autor: mac <gta100_at_wp.pl>
Data: Thu 30 Dec 2004 - 19:44:25 MET

Jest plyta na chipsecie Via apollo pro 133A firmy ECS BAT+ coś tam (taka z
dwoma miejscami na procka-slot 1 i normalne) a na niej celek 466. jakieś 3
lata chodził na niej dysk WD40GB na 66 UDMA a teraz za gorma niechce, tylko
BIOS krzyczy że nie ma 80 pin kabla i pokazuje UDMA33. Poobnie winda
wskazuje na UDMA33. Co to może być???????? Kable sprawdzałem, także inny
dysk WD80GB podłaczałem i to samo, nawet samsunga 10GB który chodzil na niej
kiedyś na UDMA66 i też to samo brak 80 pin kabla. HELP!!!