Karta graficzna geforce 4 i płyta główna ECS k7s5a

Autor: Vlad Tepes <os46_at_poczta.wp.pl_zamien_cyfry_miejscami>
Data: Thu 30 Dec 2004 - 19:16:09 MET

Witam grupę,
Mam problem z kartą graficzną, którą niedawno nabyłem jest fo geforce 4.
Problem polega na tym że u mnie po jakimś czasie zawiesza się komputer. Zwis
polega na tym że szystko na ekranie zamiera i komputer nie reaguje na myszkę
i klawiaturę, mój obecny geforce 2 działa jak trzeba. Wydaje mi się że
trzeba ustawić coś w biosie (człowiek od którego ją kupiłem mówił coś o
wyłączeniu fast write, ale w moim biosie nie ma takiej opcji) Karta jest
sprawna gdyż na innym kompie (z podobną płytą główną chyba ECS P4S5A działa
dobrze). Proszę o podpowiedź jakie ustawienia mam zmienić. Płyta główna ECS
k7s5a, bios update'owany z datą 27.03.2003

--
Vlad Tepes os46@poczta.wp.pl_zamien_cyfry_miejscami
http://os64.webpark.pl