Canon I250- Problem ze startem i zamknięciem win98 gdy włączona drukarka

Autor: Grzesiek <grzesiek345_at_Wytnijto.poczta.onet.pl>
Data: Thu 30 Dec 2004 - 19:12:08 MET

Witam!

 Mam problem z drukarką Canon I250. Mam windowsa 98 SE. Windows się wiesza
gdy drukarka jest włączona podczas startu windowsa. To samo się dzieje
podczas zamykania windowsa. Gdy włącza się ją gdy windows już działa i
wyłącza przed zamknięciem systemu, to wszystko jest ok- drukarka drukuje
itd. W czym problem?

Pozdrawiam!

Grzesiek