Re: Monitor Philips 104B - brak obrazu

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak61_at_gazeta.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 16:21:58 MET

> Bo jest zepsuty? Bo nie podlaczyles zadnego sygnalu z kompa?

No tak, to ze jest zepsuty to dziwnym trafem podejrzewalem ;-)
Sygnal z kompa jest.

> Obawiam sie ze najzwyczajniej sa zepsute. Naprawa tez moze byc prosta i
> trudna. Jesli to jakas pierdolka to naprawic mozna szybko i latwo (moze
> jakis zimny lut?), jesli cos powazniejszego w elektronice to latwo nie
> bedzie. O ile wogole interesuje Cie temat naprawy monitorów...

Myslalem, ze moze im cos trzeba specjalnego zrobic alboco.

Ale jesli tak to wywale i tyle ;-)

Kolega przywiozl mi od siebie z "demobilu" w pracy 4 monitory 15".
2 to te Philipsy (padniete najprawdopodobniej w ten sam sposob), jakis
Zenith Data Systems z walnieta synchronizacja i dzialajacy Dell.

Ew. sprobuje wylutowac z nich kable sygnalowe, bo mam jeszcze jednego KFC
15" ktory jest ok, ale ma polamany kabel i trzeba go z odpowiednio
zakreconym przewodem podlaczac do grafy ;-) Ciekawe, czy jak otworze, to
bede wiedzial co ejst co i czy wszedzie wyprowadzenia sa takie same -
zobaczymy.

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055