Re: Monitor Philips 104B - brak obrazu

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 14:31:52 MET

Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <adak@acn.waw.pl> napisał w wiadomości
news:conkl6$291q$1@mamut1.aster.pl...
> Dostalem takie dwa.
>
> Odpalaja sie, swieci sie dioda, dzialaja przyciski (dzialaja inne diody),
> ale nie ma obrazu.
>
> Czemu?

Bo jest zepsuty? Bo nie podlaczyles zadnego sygnalu z kompa?

> Cos sie da z tym zrobic?
> Jesli mam reperowac to mi sie nie chce i je wywale, ale jesli to jakas
> glupota to dobrze wiedziec.

Obawiam sie ze najzwyczajniej sa zepsute. Naprawa tez moze byc prosta i
trudna. Jesli to jakas pierdolka to naprawic mozna szybko i latwo (moze
jakis zimny lut?), jesli cos powazniejszego w elektronice to latwo nie
bedzie. O ile wogole interesuje Cie temat naprawy monitorów...

--
pzdr
rb