Utrata danych

Autor: Kor <grzesio_at_buziaczek.pl>
Data: Thu 30 Dec 2004 - 15:41:35 MET

Witam

Mam taki problem:
Podlaczylem inny hdd do swojego kompa, przegralem z niego co chcialem,
naglalem na niego kilka rzczy. Kiedy chcialem przegrac jeszcze jedna rzecz
ze swojego hdd nie moglem wejsc w katalog :( . Wylaczylem kompa, odlaczylem
hdd i po uruchomieniu scandisk (ten przy wczytywaniu windy, mam win xp
partycje sa w ntfs`ie) zaczal skanowac hdd i usuwal jakies rekordy
niedokonczonego pliku. Bylo ich okolo 90tys. Po skonczeniu, niby cos tam
odzyskal, ale po uruchomieniu windy zostal mi jeden katalog z 3GB danych
(same smieci), a 120GB danych zniknelo!!!!! Czy wiecie jaki program moze te
dane odzyskac ?? Bardzo mi zalezy na tych danych !!

Z gory za pomoc WIELKIE DZIEKI !!

Pozdrawiam
KOR