Re: Do podiadaczy NEC DVD RW :)

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 30 Dec 2004 - 15:30:40 MET

Calme napisał:

> ja tez miałem ambitne plany na srebrną bo współgrałaby mi z
> obudową ale w naszym wspaniałym mieście - uwaga - ani jeden
> sklep nie miał

No cóż, ja obleciałem pół Warszawy i nawet mi wmawiali, że NEC
nie produkuje srebrnych (tylko czarne i białe) i nigdy nie będzie
ich produkował. A jeden _mądry_ nawet stwierdził, że był na
konferencji NEC-a i tam ogłosili to oficjalnie. Już byłem na
tyle zrezygnowany, że prawie mu uwierzyłem. W końcu, zupełnie
przypadkowo trafiłem na srebrny i mało nie pękłem ze śmiechu
jak sobie przypomniałem jakie kity mi wciskali. :)

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/