Re: Jak zrestartować bios na płycie ASUS A7N8X

Autor: Czaszek <czaszek_at_NOSPAMtenbit.pl>
Data: Thu 30 Dec 2004 - 15:25:00 MET

> Kiedyś ktoś o tym pisał. Jeśli chcesz -- pogoogluj trochę. :)

Mógłbyś zapodać jakieś słowa kluczowe, bo googlam googlam i nic, znalazłem
tylko tyle

" na wielu płytach działa restart biosu poprzez włączenie komputera z
wciśniętym klawiszem ins. na abitach ponadto jak ustawisz tak bios że
komputer nie będzie mógł nawet wystartować to za trzecim razem automatycznie
się bios zresetuje"