Analogowy joystick - problem?

Autor: nijou <nijou_at_go2.wytnij.pl.to>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 17:10:08 MET

Hej. Kupilem joystick do PCta - zwykly, analogowy, z 4 przyciskami.
Firma: Manta (wiem, ze szajs ale nie potrzebuje lepszego :) Przy
kalibrowaniu w Win XP pojawia sie takie biale pole, na ktorym lata
'krzyzyk'. I ten krzyzyk lata sobie po tym polu sam, nawet kiedy nie
ruszam joystickiem. Czy to oznacza, ze jest on zepsuty? Nie mam duzego
doswiadczenia z joystickami analogowymi, moze one tak same z siebie
generuja jakies ruchy?

dzieki za ew. pomoc / nijou