Re: dla obeznanych w temacie ;)

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 17:07:30 MET

*KW* wrote:

> Może 'nie wsadzę kija w mrowisko':
> Ostatnio byłem u znajomego w sklepie,
> który także handluje PC-tami przez siebie
> złożonymi (na Giełdzie na Batorego też).
> Twierdzi, że już AMD koniec, robi
> wszystko na najnowszym celeronie D.
>
> Przemyśl.

A ja kupiłem:

Abit NF7-S2 (żadnych Asrocków na KT880!!!!!) - 270 zł - płyta jest
b.dobra, szybka, ale brak jej zmiany mnożnika!!
Sempron 2400+ - 208 zł - idzie bez żadnego problemu na FSB 220 lub
więcej (oczywiście trzeba napięcie przyłożyć)

Do tego trza dołożyć dobrą pamięć i będzie świetnie.

Celerona rozważałem, to bardzo dobry procesor, ale Sempron po prostu
tańszy i o lepszym współczynniku wydajność/cena.

--
#http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=10223
#Sempron 2400+@2100MHz | Abit NF7-S2 | Kingston 2x256 PC3200
#7200.7 40GB | Gecube 9550XT @ 480/700 | Liteon 40125S@48125W