hdd 160GB

Autor: nemo <nby_at_o2_ciach_.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 14:28:37 MET

Witam
mam problema, otoz kupilem dysk WD 1600JB(160 GB) i po podlaceniu pojawil
sie problem, winda widzi tylko 128GB, parition magic 131 067MB =128GB :(
w biosie przy typie dostepu do dysku mialem do wyboru:
-auto
-CHS
-LBA
-Large
przetestowalem i ani przy ustawieniach na auto (czyli de facto CHS) ani na
LBA ani na Large (co zdziwilo mnie najbardziej) nie widac pozostalej czesci
dysku!!!
moja plyta to Gigabyte GA7VA rev2.0 na VIA KT 400A wiec chyba powinien
zobaczyc reszte, acha bios widzi prwaidlowe 160 GB, co jeszcze moge zmienic
zeby dostac sie do reszty dysku??!!
dzieki za pomoc

--
nemo