Re: Niewidoczny Athlon Mobile

Autor: Dermi <ljmazur_at_poczta[.>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 09:49:18 MET

Picia wrote:
> Witam,
> Mam Athlona Mobile oraz płytę Abit NF7-S Rev. 2.0 z najnowszym Biosem
> (wersja 2.6 z sierpnia br.). Co może być przyczyną iż BIOS nie wykrywa
> procesora- pisze Unknown type?
> Programy takie jak Wcupid widzą go normalnie jako Athlon Mobile.
> Po włożeniu starego Athlona 1.7XP TB jest on widziany w BIOS'ie prawidłowo.

Najnowszy to wersja 2.7 z grudnia (jakoś ostatnio wyszedł), ale
podejrzewam, że też niekoniecznie musi rozpoznawać tę wersję proca.
ZTCP, to Mobile poprawnie rozpoznają biosy Merlina, ale bliżej się nimi
nie interesowałem, więc dokładnie się na nich nie znam, ale na
http://forum.tweak.pl jest cały dział im poświęcony.

--
Łukasz "Dermi" Mazur | GG:4871786
***