Re: P³yta GigaByte + EasyTune4

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 12:16:43 MET

U¿ytkownik "Piter" <spamtrap@honda.bt.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:copbdd$h94$1@korweta.task.gda.pl...

> U¿ytkownik "Gupik" <gupik@NOSPAMpiasta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> Ten programik to raczej sluzy do latwego podkrecania kompa :)
> Do biosu jest jakis inny. Poszukaj na CD.

Masz racje, programik do wrzucania biosu to chyba giga bios czy jakos
tak. W kazdym razie za jego pomoca tylko wrzucam nowszy bios i jest OK.
Poza tym ja mam plyte z dualbiosem i sie nie boje. Ale najlepiej za
pomoca tego programiku tylko wrzucac bios sciagniety wczesniej ze strony
www, a nie kazac mu sciagac, bo wolno wtedy idzie.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl