Re: P³yta GigaByte + EasyTune4

Autor: pZyHo <pzyho_at_interia.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 11:15:04 MET

Witam

> ten programik s³u¿y do flachsowania Biosu na p³ytach GigaByte, czy kto¶
> z was robi³ to tym programikiem ?? bo chcia³bym siê zapytaæ jak to siê
> robi, moja p³yta to Gigabyte GA-7VA Typ BIOS'u Award Modular (08/29/02)

    Jak juz Piter napisal easy tune jest do podkrecenia kompa. Do
flaszowania biosu sluzy @Bios (albo cos podobnego, masz pewnie na CD).
    Update przebiega raczej bezproblemowo. Masz mozliwosc zaladowania biosu
z dysku, lub program sam ci wyszukuje najnowsza wersje biosu i potem laduje
(w tym przypadku moze wystapic problem z polaczeniem z serwerem -> recznie
znajdz plik (strona www producenta plyty), zapisz na dysk i zaladuj bios z
dysku.

> ps. czy jest ryzyko rozwalenia p³yty podszas wgrywania nowego Biosu ??

    Zawsze jest ;) Zakladajac, ze pradu ci nie wylacza oraz, ze bedziesz
wgrywal odpowiedni dla swojej plyty bios wszystko powinno byc w porzadku. Na
wszelki jednak wypadek zgraj aktualny bios na dysk.

Pozdroofka
pzyho