Problem z monitorem ?

Autor: [M]°[A]°[N]°[i] <mani_at_[nospam>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 12:30:08 MET

Witam serdecznie

    Mam problem z monitorem od kilku dni, a mianowicie co jakis czas ekran
stopniowo sie sciemnia i robi sie calkowicie czarny [trwa to z 2-3 sekundy].
Powtarza sie to losowo, raz moze byc tak ze przez pare dni jest oki, a
drugim razem zaraz po odpaleniu systemu. Wylaczenie monitora na pare minut z
poczatku pomagalo, ale od wczoraj nawet przerwa 30-40min nie pomaga - wtedy
przy odrobinie szczescia wraca do formy przez klepniecie , trzasniecie go,
ale to przypadek losowy chyba :(
    Co to moze byc? [zapewne nie przegrzewanie sie jakis elementow, bo
zawsze by ten problem wystepowal po dluzszej pracy, a tak nie jest. Byc moze
defekt jakiegos elementu - sam nie wiem]

Za wszelkie uwagi z gory dzieki :)

P.S. Nie mam kasy na nowy, a wydaje m sie ze jest to wina jakiegos malego
gowna, ktore sie byc moze przejaralo, wiec moze da sie to jakos naprawic :)

--
|___ "  Associaçăo de Capoeira  "
|_______ " Mestre Bimba "