Re: Czy rzeczywiscie LCDki są lepsze od CRT?

Autor: Wieslaw Lubas <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 04:02:11 MET

Michał wrote:
> Obraz na LCD jest ostry tylko przy zalecanej rozdzielczosci. Cała reszta to
> kiszka na ekranie wiec jesli zmieniasz rozdzielczosc na inna (np w grach) to
> lepiej zostac przy znakomitych CRT Flatronach czy tez dynaflat !

Flatrony znakomite sa faktycznie. Dwa z trzech jakich uzywalem odeszly
do krainy wiecznych lowow i poddaly sie reinkarnacji w procesie wymiany
kineskopu (na szczescie w ramach gwarancji). Osobiscie lubie
Diamondtrony, ale daleki jestem od nazywania ich znakomitymi, bo za mala
ich liczbe poznalem.

WL