Re: Czy rzeczywiscie LCDki są lepsze od CRT?

Autor: novax <novax_at_USUN-TO.wp.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 02:50:00 MET

Kuba P. napisal:
> mówią dość. Chciałbym usłyszeć opinie osób które wymieniły CTRka na
> LCD. Czy to prawda że dużo przyjemniej pracuje sie przed takim
> monitorem a oczy mniej sie męczą?

przesiadka z monitora CRT 15" (@75Hz) na LCD 15" LG Flatron była wielką ulgą
dla oczu. Komfort nieporównywalnie lepszy. Teraz jednak mam nowy monitorek
CRT 20" z kineskopem Sony trinitron chodzi sobie przy 100Hz i pracuje się na
nim lepiej niż na LCD. Obraz wyraźniejszy, jasniejszy, oczy mniej zmęczone.
tą 20-tkę mam od 2 tygodni i jak narazie jestem bardzo zadowolony i raczej
do LCD nie wrócę. Największy minus to rozmiary ale w sumie miejsca mam sporo
więc jest ok.

--
novax