Re: Sapphire/Gigabyte/His Radek 9550...

Autor: MojoJojo <osoba_at_microsoft.com>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 01:29:52 MET

> O w dupe! Dwa dni mnie na grupie nie bylo i jak ta technika do przodu
> poszla... miedziane wiatraki! Nie nadazam juz za tym postepem :P

Mam dla ciebie jedna z procedor korzystania z grupy dyskusyjnej

Procedura odpowiadania na posty:

1 Czytam post
2 Staram sie zrozumiec o co chodzilo autorowi postu ( do 2 godzin ).
3 Czytam watek staram sie zrozumiec o co chodzi w watku ( do 4 godzin
przetwarzania ).
4 Ustosunkowuje sie do opini autora postu na ktory odpowiadm tzn zastanawiam
sie co myslę o opini autora postu ( do 10 godyin przetwarzania w zaleznosci
od procesora )
4.1 Jezeli wydaje mi sie ze opinia autora postu jest niesłuszna wyrażam moja
dezaprobate.
4.2 Jezeli wydaje mi sie ze opinia autora postu jest sluszna wyrazam swoja
aprobate.
5 Dziele sie wlasnymi doswiadczeniami dotyczacymi tresci postu.
6 Jezeli otrzymuje odpowiedz Odpowiedz = go to 1.