Re: Sapphire/Gigabyte/His Radek 9550...

Autor: Szo <fubushit_at_poczta.o_n_e_t.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 16:38:00 MET

Użytkownik "Butcher" <butcher1.nospam.spamerze@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:colh7n$vn0$1@opal.icpnet.pl...

> Zdecydowanie Gigabyte. Jak chcesz krecic to zaopatrz sie w radiatorki na
> pamieci i ew. jakis wentyl na chipset...

pan w sklepie mi dzisiaj powiedzial ze gigabyte ktoorego maja ma hynixy 4
ns.. wiec takiego to moge kupic.. wiec pewnie niedlugo kupie i podkrece ;)

a co do postu o tym ze szajsungi 4 ns mozna poprawic przez radiatorowanie to
ktos na pl.rec.gry.komp.sprzet wlasnie pisal ot akim zabiegu i o tym ze nic
sie nie poprawilo ;)

pozdr
Szo