Re: Radeon i "obdrapane" tekstury

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 23:53:49 MET

Publicon wrote:
> Co masz na myśli pisząc o filtrowaniu ?

To standardowy efekt, nie jakiś wyjątkowy "ficzer", nad którym programiści
muszą pracować godzinami (chyba, że są to "spece" z EA). Jego
zaaplikowanie to dla nich chwilka, nie widzę powodu, dla którego część
tekstur miałaby nie posiadać rozmycia. Jedyne, co mi przychodzi do głowy
to niepełna kompatybilność gry z tym Radeonem (nie grałem na nim w SoF-a)
lub jakiś bug wynikający ze spiracenia gry.

Inna sprawa, że same tekstury bez rozmycia nie powinny wyglądać aż tak
źle. Przecież ich rozdzielczość była ok, po wlączeniu filtrowania
anizotopowego powinno być całkiem ładnie.

k,
grający na konsolach :)