Re: Windows XP na dysku SCSI.

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 21:56:20 MET

Mariusz Kruk napisał:

> No przynajmniej tak twierdzili w instrukcji do Promise Supertrak
> SX6000.

No bo po co pisać w instrukcji do własnego urządzenia, że RAID 3
jest niewypałem, ma fatalne algorytmy, ogólną kiepską wydajność
i wręcz tragiczną w trybie zdegradowanym (po awarii jednego z
dysków). Przecież gdyby tak napisali, nikt nie kupiłby ich
urządzenia, bo tak istotna wada przyćmiłaby wszelkie pozostałe
zalety tworzenia macierzy...

> IBM 3582 nie będę Ci do domu polecał ;-).

Przyznam, że nie do tej widziałem. Eeech, piękna rzecz. Dla
zaoszczędzenia nerwów nie spojrzałem na cenę :)

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/
    ((.)(.))      Po przeczytaniu spal ten list!        (@  @)