Re: Co myślicie o tym zestawie ??

Autor: Piter <piter1984_at_wywal.to.o2.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 21:09:58 MET

> Zdecydowanie nie no name. Kup cos firmowego i niezbyt drogiego (np.
> Twinmos,
> Kingston, jak wiecej kasy to moze Geil).

A GoodRAM ?? w jednej kości (chyba tak wolę) za 650 czyli
90 zł więcej

> Karta IMHO za wolne do takiego sprzetu. Wsadz tutaj przynajmniej Radka
> 9600Pro, a najlepiej 9800Pro, chyba ze nie bedziesz wykorzystywal grafy do
> gierek i czegos innego co potrzebuje mocy na grafie to wtedy pasi, zeby
> tylko obraz wyswietlala ;) .

Boję się że cena znacznie podskoczy R9600PRO 477zł czyli
207 zł

> Jak chcesz VIA to OK.

> Obudowa OK, byle nie z zasilaczem od razu (bo bedzie to jakis Codegen,
> Megabajt i inny szajs). Wstaw przynajmniej Chiefteca 360W albo 420W, ew.
> Neotec'a cos. Przy takiej konfiguracji oszczedzenie na zasilaczu moze sie
> skonczyc szybkim splonieciem sprzetu (i czesto nie tylko zasilacza).

Nie zabardzo widze pozycje w cenniku ile to trzeba liczyć razem z obudową ??

> Ja polecam Seagate, ale jesli nie masz nic przeciwko WD to dysk OK.

Chyba nie ;)

> Moze warto dorzucic te kilka dyszek i brac od razu nagrywarke DVD? Jesli
> kasy brak - OK.

Mówisz o Combo ?? zastanawiam się czy nie zostawić nagrywarki 8/4/32 ze
starego kompa i poczekać aż nagrywarki DVD stanieja i będą szybsze zwłaszcza
Double Layer

> Jesli tak to zdecydowanie pomysl o lepszej grafie...

300 więcej