Re: Czy rzeczywiscie LCDki są lepsze od CRT?

Autor: devil <devil_24_at_gazetabezspamu.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 19:56:46 MET

Użytkownik Kuba P. napisał:
> Ostanio noszę się z zamiarem kupna LCDka 17". Teraz mam co prawda tez
> 17ke (CTX EX710F) ale CRT. Argumentem jest fakt że ostatnio spędzam
> przed minitorem duzo czasu ( nawet 8h dziennie ) i moje biedne oczy
> mówią dość. Chciałbym usłyszeć opinie osób które wymieniły CTRka na LCD.
> Czy to prawda że dużo przyjemniej pracuje sie przed takim monitorem a
> oczy mniej sie męczą? Wiem że LCDki mają mnóstwo innych zalet, ale mnie
> interesuje tylko ich wplyw na samopoczucie.

Zapytaj profesjonalnych grafików komputerowych dlaczego żaden z nich nie
pracuje na lcd'ku tylo wszyscy na monitorach crt. To, że lcd jest lepszy
od crt to mit, który jest jedynie powielany przez handlarzy, w końcu
biznes sie musi jakos krecic. Ja mam 17" IBM, na trinitornie od ok. 5
lat i nie zamienie go na nic innego.