reklamacja plyty glownej

Autor: globi <wuli_at_interia.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 11:35:40 MET

Witam!

Kupilem nowego kompa + nowa karte grafiki na allegro.

plyta Asrock K7Upgrade-880
proc. Barton 2600 BOX
pamiec 2x256 TwinMos
grafika Gainward GF4Ti 4400

po przyjsciu do domu, kilkukrotnym zainstalowaniu windowsa i sterownikow
okazalo sie ze AGP nie dzialal (pokazywal tak panel sterowania i dxdiag).
wynik w 3dMark 2001 -> 7800

oddalem do reklamacji mowiac ze chyba cos z AGP

po tygodniu otrzymalem sprzet z powrotem, sprzedawca powiedzial ze tez mial
problemy z uruchomieniem AGP ale wlozyl inna karte (FX 5200), zainstalowal
do niej sterowniki i potem po przelozeniu mojej karty zarowno panel
sterowania jak i dxdiag pokazuja ze AGP jest widoczne.

to prawda, jednak wynik w 3dMarku to zaledwie 8200. wydaje mi sie to duzo za
niskim wynikiem na takim sprzecie??

dla upewnienia sie czy AGP dziala zrobilem drugi test w 3dMarku w tym celu
zmniejszylem predkosc AGP w BIOSie do '1x' i w 'dxdiag' wylaczylem AGP.
okazalo sie ze wynik nie ulegl zmianie!?

oddalem wiec ponownie sprzet do reklamacji, mowiac ze chyba jednak cos ze
slotem AGP nie w porzadku. sprzedawca przyjal ale po dlugiej dyskusji, jego
zdaniem taki wynik jest ok.

co mam zrobic jesli i tym razem sprzedawca nic nie zrobi ze sprzetem?

pozdrowienia
globi