Re: Total commander

Autor: stefe <fgrsr_at_cbpmgn.sz>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 11:27:45 MET

devil napisał(a):
> Nir wiem czy to odpowiednia grupa, ale mam pytanie odnosnie programu
> Total Commander. Chce go zainstalowac na komputerach w firmie, gzie jak
> wiadomo wymagany jest legalny soft. W związku z tym mam pytanie czy moge
> go zainstalowac, bo slyszalem rozne opinie na ten temat, a bardzo by mi
> sie przydal w parcy, moze byc nawet bez craka, z tym smiesznym testem na
> inteligencje, ktory sie pojawia przy odpaleniu. No wiec jak to jest z
> TC, mozna go uzywac za darmo i zgodnie z prawem czy nie? Ewentualnie co
> moze znacie jakies ine podobne do niego programy,ktore sa za free?
jak zaplacisz za odpowienia licencje uzywasz go legalnie w firmie i w
domu... ten test na inteligencje jest legalny tylko do czasu jaki jest
okreslony w licencji... czyli 30 dni... wystarcz poczytac w pomocy do
programu.

a jak chcesz cos darmowego... nie wiem czy do firmy (musisz sam
sprawdzic), to looknij na moja stronke. moze cos znajdziesz.

i NTG

--
Pozdrawiam *stefe*
*GG* 1343214 *ICQ* 153770834