Re: padający WD 80GB

Autor: Czaszek <czaszek_at_NOSPAMtenbit.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 08:24:15 MET

> Nie wydaje mi się, żeby był to problem mechaniczy, raczej elektronika,
> ale czekam na opinie ekspertów. Jeśli ktoś z Warszawy chciałby
> (odpłatnie) wypożyczyć elektronikę takiego dysku, to podaję oznaczenie
> modelu: WD800JB-00ETA0.

Coś mi sie wydaje żę te dyski z serii JB z 3 letnią gwarancją to straszna
kicha jest, mam taki sam dysk i też zaczoł mi świrować ( zawieszanie sie
głowicy, złe rozpoznawanie przez bios) postanowiłem dmuchać na zimne i oddać
go na gwarancje. Ku mojemu zaskoczeniu dysk po 3 tygodniach pobytu w
serwisie wrócił jako sprawny :( heh pewnie nawet nie chciało im sie zrobić
testów. Pogadałem w sklepie i opisali mi go jeszcze raz.

--
Czaszek