Re: prosba o ocene zestawu

Autor: Solar <Solar7_at_wp.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 16:12:14 MET

Użytkownik "Radek D" <radek997@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cojvhs$lte$1@news.onet.pl...
> Ale nagrywarkę możesz kupić za powiedzmy 6 miesięcy - do
> tego czasu jescze stanieją i będą szybsze. A monitor pewnie bedzie ci
> toważyszył z 3-5 lat a wierz mi między monitorami jest duża różnica, a
> mniej
> kłopotów będzie przy kupnie nagrywarki niż przy wymianie monitora.
> Ja przy moim 6 letnim SONY mogę i 12h siedzieć (choć mam tylko 75Hz)
> a na uczelni po 2-3 godzinach to mi się już cofa.

Osobiscie sie z toba w pelni zgadzam ale przyszla wlascicielka ma bardzo
mgliste pojecie na temat komputerow np. jak jej pokazalem uruchomionego xp
na monitorze mowiac to jest windows ona zapytala "gdzie?" 30 min jej
tlumaczylem :( A mam bogaty zasob slow.
Dla niej monitor to tak jak "maly telewizorek" i jak jej to wytlumaczyc?
Posiedzi pare godz sama sie przekona ale bedzie juz za pozno. Ona "kupuje
caly komputer" i tyle.
I tak nie wierze ze go bedzie uzywac :) Jak ktos nie czuje komputera to
raczej go unika.