Re: prosba o ocene zestawu

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 09:31:59 MET

Ale nagrywarkę możesz kupić za powiedzmy 6 miesięcy - do
tego czasu jescze stanieją i będą szybsze. A monitor pewnie bedzie ci
toważyszył z 3-5 lat a wierz mi między monitorami jest duża różnica, a mniej
kłopotów będzie przy kupnie nagrywarki niż przy wymianie monitora.
Ja przy moim 6 letnim SONY mogę i 12h siedzieć (choć mam tylko 75Hz)
a na uczelni po 2-3 godzinach to mi się już cofa.