Re: [obudowa] Jeśli nie Chieftec to co?

Autor: Radoslaw Rawinski <garrettt_at_interia.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 10:44:38 MET

A co powiecie na cos takiego?

http://www.pcmoddingmy.com/content.php?review.137

Moze ktos z Was ma juz taka bude i moglby sie wypowiedziec ?
Wersja sprzedawana w Europie nie posiada niestety tunelu pod Prescotta, ani
jakiejkolwiek innej wentylacji na bocznych panelach... troche mnie to
martwi, ze wzgledu na to, ze do srodka chce wlozyc P4 Prescott 3.0
(Thermalright XP120) + 1GB Kingston + Leadtek/Winfast GF6800 + 3xHDD
Barracuda i inne drobiazgi...
To co podoba mi sie w tej obudowie to fakt obecnosci 120mm wiatrakow i
mozliwosc ich regulacji z JOGa na frontowym panelu + cena (u nas mozna ja
kupic bez zasilacza za ok 250zl).
Napiszcie, co o tym sadzicie.
Pozdrawiam wszystkich!
Radek