Re: cichy pecet.

Autor: Dentarg <den_at_it64.com>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 07:39:47 MET

On Tue, 30 Nov 2004 20:48:12 +0100, "ggs" <ggs_@_konto.pl> wrote:

>W takich markowych gotowych desktopach/workstations to juz calkiem inna
>bajka jezeli chodzi o chlodzenie/halas.
>Specjalne tunele , wolnoobrotowe wentylatory i to naprawde dziala.

Hehe ... rozbierałeś kiedyś takie markowe zestawy ? Tunele i owszem, z
reguły nad prockiem, ale wiatraki w większości przypadków nie są nawet
łożyskowane i po 3 miesiącach się zaczyna. W HPku np. karta graficzna
jest noname i co miesiąc trzeba ją wymieniać bo wiatrak hałasuje tak
że się nie da wytrzymać (słychać go w całym biurze). W Dellu w
zasilaczu i w tunelu wiatraki jakieś noname, które wydają dźwięki jak
sokowirówka :).
W starych compaq'ach było trochę lepiej, ale miały wolniejsze procki i
nie potrzebowały takich wydajnych wiatraków. Zobaczymy jak będzie w
komputerach z najbliższej dostawy :)

pzdr,
Dentarg

--