Re: skanery Mustek Be@rPaw 4800TA PRO II i Canon CS 3200F

Autor: >> shap <shap_at_o2.usun.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 00:07:19 MET

No... sam sobie odpowiem. ;-)
Mustek ma zdejmowaną pokrywę, ewentualnie bez zdejmowania można ją unieść na
ok. 1-2cm. Zawiasy plastkiowe, trzeba uważać. Sama pokrywa jest czarna, co
przy korzystaniu z opcji Copy (skan i wydruk na drukarce) powoduje, że
obszary poza skanowanym dokumentem drukowane są na czarno, biada temu co ma
drukarkę atramentową... Pokrywa nie posiada gąbki, która dokładnie
przykrywałaby skanowany dokument, przedmiot. Acha, wbudowana przystawka
Canon (CS3000ES, CS3200EX, CS3200F) nie ma zdejmowanej, ale można unieść
nawet do ok. 5cm, zawiasy też sprawiają wrażenie solidniejszych. Pokrywa
biała, z gąbką od strony skanu...
shap