Re: zasilacz

Autor: Meetom <meetom_at_cut-this.irc.pl>
Data: Mon 31 May 2004 - 19:47:16 MET DST

*asalacin* wziął i napisał:

> Wolalbym uniknac kupna nowego kompa;)Na zasilacz chetnie wydalbym nie
> wiecej niz 150zl. Nie jestem pewien czy do mojego sprzetu(Duron 1GHz,
> GeForce 2, 256 RAM) potrzebuje 350W czy moze 300 wystarczy.
> Najchetniej kupilbym oczywiscie zasilacz z zabezpieczeniami i
> dodatkowo dosyc cichy, ale nie wiem czy za cene 150zl cos takiego
> dostane. Jesli mozesz, to zasugeruj najlepsze wedlug Ciebie
> rozwiazanie.

Przynaje, że nie znam się na tym za bardzo i sam jestem na kupnie
zasilacza. Jesli jednak cisza jest dla Ciebie tak ważna - możesz
spokojnie kupić "głośniejszy", ale dobry zasilacz, a potem tylko
wymienić w nim wentylator na np. Arctic Cooling Pro. Cena wiatraczka -
kilkanaście zł. Efekt? Zmieniłem go ze standardowego w moim (tfu!)
MegaBajcie. Co do tego czy jest cichy, powiem tyle, że po podłączeniu
myślałem, że coś zepsułem bo nic nie słychać ;) Ale on poprostu tak
cichutko działa. I monitoring obrotów doszedł.. :)

--