Re: zasilacz

Autor: asalacin <asalacin_at_NOSPAMo2.pl>
Data: Mon 31 May 2004 - 19:41:47 MET DST

> Chcesz kupić tani zasilacz, czyli bez zabezpieczeń.
> Ale jak taki "zasilacz" spali Ci kompa,
> to masz kasę, żeby nowego kompa kupić ?

Wolalbym uniknac kupna nowego kompa;)Na zasilacz chetnie wydalbym nie
wiecej niz 150zl. Nie jestem pewien czy do mojego sprzetu(Duron 1GHz,
GeForce 2, 256 RAM) potrzebuje 350W czy moze 300 wystarczy. Najchetniej
kupilbym oczywiscie zasilacz z zabezpieczeniami i dodatkowo dosyc cichy,
ale nie wiem czy za cene 150zl cos takiego dostane. Jesli mozesz, to
zasugeruj najlepsze wedlug Ciebie rozwiazanie. Z gory dzieki.