Re: 400mhz a win XP?

Autor: Slawek G <slawekgl_at_usun_to_gmx.de>
Data: Mon 31 May 2004 - 15:55:02 MET DST

> Witam wszystkich!
> W pracy posiadam stary komputer celeron 400 128ram dysk 4 GB i 8MB karte
> graficzną. To stary komputer i nie posiadalem sterownikow do urzadzen wiec
> postanowilem zaintstalowac win XP jednak po uruchomieniu windows jest
> strasznie wolny i sie zawiesza. czy ta konfiguracja jest za slaba aby
> windows pracowal tylko z programami biurowymi?
> Pozdrawiam

Mialem swojego czasu XP zainstalowane na celeronie 400 128 MB ramu i dysku
seagate 40GB i po wylaczeniu wszystkich bajerow i przelaczeniu widoku na
klasyczny chodzilo to nie najgorzej - oczywiscie tylko biurowe aplikacje jak
word lub excel. A zmienilem 98 na xp mimo slabego sprzetu, bo zalezalo mi na
odwolnym konfigurowaniu kont dla roznych uzytkownikow. Mimo wszystko polecam
zabawe z XP, a sterownikow poszukaj na stronach producentow

pozdrawiam
Slawek G.