Re: Abit BF6+Celeron 1.0GHz

Autor: axell <axell_at_wywalto.op.pl>
Data: Mon 31 May 2004 - 12:37:34 MET DST

> na
> procesor
>
> Szczerze mówiąc ja bym sprzedał płytę z procesorem (ew pamięcia)i kupił
> jakąś tanią pod Athlona (najlepiej z możliwością obsadzenia SDR)
> i jakiegoś taniego Athlona.
> 171 PLN to sporo IMHO za dość słaby już procesor.

Tak samo miałem celka 566@800 który chciałem zmodernizować
i kombinowałem ze zamiast kupić celerona 1,1 za 200 zł lepiej kupić
 komplet durona 1,6 + płyta gł 266 za 300 zł tylko do tego dochodzi
wymiana pamieciz sdr na ddr - i będzie duży wzrost wydajności,
 następnie małymi kroczkami zmieniałem płyty na troszkę droższe ale
 bardziej przyszłościowe i ostatecznie stanęło na nforce2 ultra i
 bartonie 2500+ Ostatecznie cała modernizacja kosztowała mnie
1400 - 350 odzyskane ze sprzedazy starych gratów.
Zanim się obejrzałem przekroczyłem budzet przeznaczony na moją
modernizację 3 krotnie.

Moje wnioski :
Jeżeli procek na którego mozesz się przenieść bez wymiany płyty
i pamieci wystarczy na dzis to przejdz na niego a generalny upgrade
zrobisz np za rok- teraz nie ma dostępnej taniej upgradowalnej platforny
na rynku.

pozdrawiam
axell