Re: centrino a moc (zasieg) sieci bezprzewodowej

Autor: marbi <lan_at_spam.com>
Data: Mon 31 May 2004 - 12:20:10 MET DST

wek wrote:

> witam
>
> pytanie do uzytkownikow notebookow z centrino - jak wyglada moc (w praktyce)
> wbudowanych w te notebooki urzadzec WLAN (802.11b)? bo jak wiadomo z
> urzadzeniami na usb, pcmcia itp. bywa roznie, niektorych producentow sa
> super, innych dzialaja gorzej (tzn. mniejszy zasieg). a jak wyglada to w
> centrino? dokladnie to chodzi mi o HP nx5000 DU302A.
>
> Pozdrawiam,

poczytaj sobie http://www.benchmark.pl/artykuly/technika/intel_centrino.html

osobiscie mam athlona z wbudowana antena w matryce oraz AP w mieszkaniu,
zasiegi mam w calym bloku 4 pietrowym, 6 klatkowym (odlegosc pomiedzy
klatkami ok10m)Ap postawilem na 2-gim pietrze na 3 klatce,z tego co
czytalem na stonce o Centrino to rewelacja :)
pozdr