Re: Radiator dotykajacy kondensatora na plycie - mozna?

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Mon 31 May 2004 - 09:43:51 MET DST

Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <adak@acn.waw.pl> napisał w wiadomości
news:c9dpvt$31kb$1@mamut.aster.pl...
> Witam.
>
> Na plycie Abit NF7S-L jest sobie Athlon 2500+. Na Athlonie jest sobie
> niemaly radiator i niemaly wiatrak.
> I wszystko bylo by cacy gdyby nie, ze... No wlasnie - radiator (ktory
jest
> o wiele wiekszy od procka) dotyka znajdujacego sie obok kondensatora.
> Martwie sie, ze gdy ten pierwszy zacznie sie nagrzewac od procka, to w
> koncu wysadzi mi ten kondensator :-/

Nie znam się na elektronice, więc nie powiem czy taka temperatura może
kondensatorowi zaszkodzić, ale powiem tyle, że miałem kiedyś radiator
który nie tyle dotykał kondensatora, ale wogóle nie chciał się zmieścic,
więc wyciąłem robiąc "miejsce" na kondensator. Może przemyśl takie
rozwiązanie, no chyba że jest z miedzi (albo ze złota, hehe).