Re: monitor/brak czerwonego

Autor: Nastyd <nastyd_at_o2.pl>
Data: Sun 30 May 2004 - 18:37:15 MET DST

"> bzdury, bzdury, bzdury........

> [...]
> budowe:
>

> --------|
> ============ |
> \/\/\/\/\-------|
> ============ |
> --------|
>
> gdzie "\/\/" to sprezynka; "===" to fragment obudowy
> monitora, a reszta to przycisk; tak bylo prztnajmniej
> w starych monitorach; no i powaznie uwazasz, ze np.
> fakt, ze wyleciala sprezynka spod przycisku /co rzeczywiscie
> mialo prawo sie zdarzyc/ ze jest to uszkodzenie monitora
> tego samego typu, co "brak koloru czerwonego";

Nie. Przycisk po prostu zostal wbity do srodka i nie mozna go wyciagnac.
Podobnie przyciski od OSD, ale te jeszcze dzialaja. Myslalem, ze moze tak
mocne uderzenie uszkodzilo rowniez cos w srodku.

> tak jak napisali koledzy - prawie na pewno masz uszkodzony
> przewod sygnalowy - i nie chodzi tu o "piny" tylko
> linie wewnatrz kabla; na wlaczonym monitorze poruszam kablem
> na wszystkie mozliwe sposoby i zobacz, czy obraz pojawi sie
> choc na moment;

Rzeczywiscie, cos nie tak z kablem. Poruszalem teraz mocniej przy wtyczce i
obraz wrocil do normalnosci. Niestety, w tym modelu kabel jest zamontowany
na stale i bedzie problem z jego wymiana.
Dziekuje za pomoc.

--
Nastyd