Re: monitor/brak czerwonego

Autor: Nastyd <nastyd_at_o2.pl>
Data: Sun 30 May 2004 - 17:20:46 MET DST

> Najprawdopodobniej urwałeś/przetarłeś jeden przewód w kablu do monitora.
> Zwróć uwagę czy są wszystkie piny we wtyczce, moze któryś się urwał,
> czasem to się zdarza.
> No chyba że jednocześnie spaliły się wszystkie czerwone plamki ekranu :-)

Nie wydaje mi sie, przejrzalem piny i wszystkie sa w porzadku. Niestety,
kabel jest na stale wpiety w monitor, wiec nie moge sprawdzic na innym, ale
sadze, ze przyczyna jest inna. Niedawno monitor przesylalem firma kurierska
i okazalo sie, ze po rozpakowaniu nie dziala wylacznik, tzn. monitor jest
stale wlaczony. Wprawdzie zaznaczylem opcje 'szklo', ale widac ktos musial
go mocno potraktowac. Przy okazji musialo sie cos uszkodzic w srodku i dzis
przy przestawianiu komputera na stolik padlo kompletnie. Moze cos z dzialem
odpowiedzialnym za kolor czerwony?