Re: Athlon 2600 i oszustwo!

Autor: Pafnucy <c-b_at_o2.pl>
Data: Sun 30 May 2004 - 17:17:16 MET DST

Halo, in news:lx1sng5lke1h.dlg@vahanara.pl, Janusz - Vahanara hat
geschrieben:

> To jest pl.comp.pecet a nie
> alt.pl.hobby.modding&extremeoverclocking. :-)

a jest taka grupa? Chętnie bym poczytał:-)

> Jeżeli ktoś naprawdę
> potrzebuje energooszczędnego sprzętu, to ma do tego zupełnie inne
> rozwiązania, niż zmiana FSB.

To może podaj jakieś szybie i skuteczne sposoby? Akurat za 15 minut
odpalam ściąganie plików i potrwa to ze dwa dni więc otwarty jestem na
wszelkie propozycje;-)

> Wnioski, że tylko na płytach
> "shitowych" zmienia się FSB zworką to robienie wody z mózgu na
> "pececie".

Powiedziałbym to trochę inaczej. Ustawianie FSB zworkami na płycie to
"shitowy" sposób niezależnie czy płyta jest markowa czy nie:-)

> A ja nadal dołożę swoje, że diablo drogie, referencyjne
> płyty Intela nie pozwalają na overclocking

I dlatego prawie nikt nie kupuje diablo drogich referencyjnych płyt
Intela;-)

> (czy też inne,
> kompletne, markowe komputery),

Głównie komputery biurowe:-)