Re: Athlon 2600 i oszustwo!

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Sun 30 May 2004 - 17:17:42 MET DST

Użytkownik "Janusz - Vahanara" <vahanara@olimp.gapp.pl> napisał w wiadomości
news:lx1sng5lke1h.dlg@vahanara.pl...
> Nastał nam piękny 30 maj 2004 roku,
> kiedy to Pafnucy posłał(a) w świat wiadomość

> To jest pl.comp.pecet a nie alt.pl.hobby.modding&extremeoverclocking. :-)
> Jeżeli ktoś naprawdę potrzebuje energooszczędnego sprzętu, to ma do tego
> zupełnie inne rozwiązania, niż zmiana FSB.
> Wnioski, że tylko na płytach "shitowych" zmienia się FSB zworką to
robienie
> wody z mózgu na "pececie".
> A ja nadal dołożę swoje, że diablo drogie, referencyjne płyty Intela nie
> pozwalają na overclocking (czy też inne, kompletne, markowe komputery), a
> [...]

ale te plyty serwerowe intela czy HP to chyba nie do AMD bartona bo tego
dotyczy watek?
Podaj przyklad jakiejs obecnie produkowanej dobrej plyty pod amd z regulacja
fsb za pomoca zworek.
 Wiem ze kiedys stosowano zworki czy switche w dobrych , markowych plytach ,
ale swiat idzie
do przodu i obecnie odchodzi sie od takich rozwiazan -i stosowane sa juz
tylko w najtanszych produktach
Wiec przepraszam jesli kogos urazilem tym shitem , ale mialem na mysli
najtansze plytki obecnie sprzedawane.

pzdr