Re: Athlon 2.5 - jak prawidłowo ustawić?

Autor: Rumiak <rumiak_at_gazeta.pl>
Data: Sun 30 May 2004 - 09:16:38 MET DST

Użytkownik "wojtek sulewski" <wojteksulewski__WSTAW_TU_M@LPE__op.pl> napisał
w wiadomości news:c9aukf$309$1@atlantis.news.tpi.pl...
> kilka postów niżej przeczytałem o źle ustawionym fbs'ie na athlonie 2.6 -
> mam chyba analogiczny przypadek (swoją drogą, panowie ze sklepów mogliby
> ustawiać prawidłowo takie podstawowe opcje!)
>
> mam płytę asus A7V8X-X i w biosie znalazłem opcję cup speed, w której
można
> wybrać:
> - manual (i samemu ustawić mnożnik i fbs)
> - 1100 MHz
> - 1467 MHz
> - 1833 MHz
> - 2200 MHz
>
> w tej chwili mam 1100

> [...]

Jezelio masz A2500+ to powinnej jako fabryczne (bez podkrecania) miec
ustawilne 1833MHz - to jest jego prawidlowa czestotliwosc.(wtedy bedzie
166x11)
Ustaw jeszcze Vcore procesora z AUTO na 1,65V - asusy czasami podnosza to
napiecie troszeczke do gory (wieksze grzanie).
Pamieci ustaw na synchroniczne czyli jak bedziesz mial FSB166 to dajesz 333
Potem mozesz jak chcesz pobawic sie w podkrecanie to ustawiasz ustawienia
procesora na manual i jedziesz do gory z FSB

Temp padniecia A2500+ wynosi 85C czyli masz jeszcze zapas. 40-50C IHMO to
normalna wartosc. ale lepiej sprawdz jak wyglada cooler na procesorze, bo
jak tak ustwili biosa, to tam tez mogli namieszac.

pzdr i powodzenia.
maciek
PS sprawdz sobie jakims programem do testowania predkosci (nawet sandra) i
zobacz jaki bedzie przyrost predkosci, miedzy tym co masz teraz a tym co
bedzie potem