Athlon 2.5 - jak prawidłowo ustawić?

Autor: wojtek sulewski <wojteksulewski__WSTAW_TU_M_at_LPE__op.pl>
Data: Sat 29 May 2004 - 23:16:36 MET DST

kilka postów niżej przeczytałem o źle ustawionym fbs'ie na athlonie 2.6 -
mam chyba analogiczny przypadek (swoją drogą, panowie ze sklepów mogliby
ustawiać prawidłowo takie podstawowe opcje!)

mam płytę asus A7V8X-X i w biosie znalazłem opcję cup speed, w której można
wybrać:
- manual (i samemu ustawić mnożnik i fbs)
- 1100 MHz
- 1467 MHz
- 1833 MHz
- 2200 MHz

w tej chwili mam 1100

przy 2200 mnożnik jest 11x a fbs 200/40, tylko pojawia się taki komunikat:
Caution: According to CUP external frequency setting, system memory can only
operate at frequency higher than or equal to 333MHz, please make sure the
DRAM maximum frequency is not less than 333MHz

o co chodzi z tą pamięcią? jak sprawdzić, czy nie mam wolniejszej niż 333?

czy przestawienie procka na 2200 MHz nie obniży jego stabilności itp.? czy
nie jest to w jakiś sposób sprzeczne z gwarancją (podkręcanie)? o ile
zwiększy się temperatura (w tej chwili jest 40-42st.)? czy jest to
bezpieczne ;)?

bardzo proszę o pomoc. poniżej 2 screenshot'y z programu cup-z

http://www.unidex.pl/zagle/rejsymorskie/smieci/cup.jpg
http://www.unidex.pl/zagle/rejsymorskie/smieci/memory.jpg

pozdr. wojtek
gg: 2087202