Re: spadająca częstotliwość Athlona 2000+

Autor: leffort <leffort_at_chello.pl>
Data: Sun 30 May 2004 - 00:03:48 MET DST

> niech zgadnę - płyta to ECS ?

Chyba tak. Nie pamiętam. Model K... cośtam. Do dziś mi się włos jeży jak
sobie przypomnę ile się namęczyłem, żeby chodził dźwięk w dvd. Okazało
się, że dostarczony na cd sterownik do wbudowanej karty dźwiękowej jest
jakiś lewy. Empetrójki spoko a film dvd niemy. Oczywiście myślałem, ze to
brak jakiegoś kodeka i szukałem przez dwa dni jak głupi:).

leffort